13 Ekim 2008 Pazartesi

palamut balığı

Yaklaşık 18 yıl önce et yememeye başladım farkında olmadan, ancak Gökhan et yemeklerine bayılıyor. Böyle olunca orta yolda buluşup beyaz et yemeklerine yöneldim, ancak tavukda pek rağbet görmedi masamızda ama balık ilk sıralara yerleşti, şimdi fırsat buldukça balık pişiriyorum. Genellikle ızgara ile yapsamda palamut balığını kızarttım.

2 kişilik

1 tane temizlenmiş ve dilimlenmiş palamut balığı
1 tane kabak
1 tane patlıcan
1 tane havuç
1 tane patates
2 adet domates
Kızartmak için yağ tuz ve taze çekilmiş karabiber

Tüm sebzeleri küp küp doğradım, domates hariç hepsini soteledim. Kalan yağa domatesleri ilave edip yumuşayıncaya kadar pişirdim. Tuzladığım balıklarına unladıktan sonra kızarttım. Alta sebzeleri üzerine balıkları en son domates sosunu dökerek servis tabağımı hazırladım. Yanındaki salata gavurdağı salatası.

Hiç yorum yok: